2013. március 26., kedd

Földindulás

Gyorsan megteszem ezt a bejegyzést, mert nagyon friss az élmény. Reggeli után liftezek vissza a 9. emeletre, nyitom az ajtót mikor az ápulet el kezd recsegni majd hirtelen egy akkora lökés lesz hogy neki esek az ajtónak. Ezek után majd fél percig ring az épülat jobbra majd balra, mikor a fél fújja a fát.
Az is jutott eszembe hogy bizti nagyon megnőtt a szél és kileng az épület(mostmár azért visszagondolva elég vicces feltételezés volt, de mint alfödi gyerek a földrengést max csak hírből ismertem ezidáig)
Az emberek a folyosón kicsit megálltak, kapaszkodtak, majd a műsor végeztével tovább indultak mintha mi sem történt volna. --Úgy látszik csak én vettetem hasra magamat-- Nem tudom hányas erösségű lehetett, de én ku..ára megijedtem! :)
Ezekből feltételezem hogy ez itt mindennapos. Reméle a Taipei101 még áll, csúnya dolog lenne ha összedőlne azelőt mielőtt még felmegyek a tetejére.

frissítés:
http://index.hu/kulfold/2013/03/27/foldrenges_tajvanon/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése