2013. március 28., csütörtök

A bújkálás

Ha ezt valaki mesélné nem hinném el.......
11 000km-re a hazámtől bújkálnom kell.
A tegnapi nap holyamán a 30perces meetingek keretében egy előre nem egyeztetett cég képviselője, jött az asztalomhoz, és mindenféle gagyi skype telefont vett elő a bőröndjéből. Hogy szegényt ne sértsem meg nem hajtottam elo egyből hanem végignéztem őket és mondtam nagyon tetszenek, érdekesek, küldjön róluk leírás és árlisttá. NA ITT RONTOTTAM EL A DOLGOT!
Erre a koma ráharapott.... meglátta az asztalon a szálodám kártyáját, már írta is a címet, közölte hogy holnap oda megy 9.30ra és one by one átbeszélünk mindet. Próbáltam mondani neki hogy nem kell meg csak küldjön detailst, egyik fülén be a másikon ki.
Mikor visszaértem a szállodába megírtam neki mailon is hogy nem jó nem fogunk találkozni met egy másik szállodába kell átmennem, ahogy elküldtem a éeveéet csörög a szobatelefonom. George volt a vonalban és mondta hogy nem gond hogy átmegyek, csak adjam meg az új Hotel címét.
Mit volt mit tennem elküldtem neki az "ezelőtti hotel címet", ahol két napja száltam meg és várhatóan soha az életbe nem fook már ott lakni. És mikor ott laktunk akkor is az Attila nevén volt a szoba.
Jött a válasz e-mail hogy adjam már meg a hotel telszámát... megattam ... válasz e-mail: nem jó a szám ellenőrizzem, elküldtem a hotel weboldlát.... szerencsére válasz nem érkezett.
Reggel 9.30 kor lent reggelizunk Attilával és az asztalok között megjelenik
GEORGE..........
Attila vette észre elsőnek.... Hát mondom ezt nem hiszem el ...... ilyen nincs......
Az volt a szerencsém hogy a tegnapi tárgyalásokat szakállban nyomta és reggel bababpopsira borotváltam az arcom! George egyszerűen nem ismert fel :):):) Szerentem mint nekik két európai olyan mint a két tojás, max arcszörzetről lehet őket megkülömböztetni, az meg most nem stimmelt.
Azért biztosra mentünk Attilát megkértem kisérjen fel a 9. emeletre nehogy az ajtó előtt üljön engem várva.
Most pedig itt vagyok a szobámba és rettegek ugyan hol fog felbukkanni legközelebb!! :D:D:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése